Thursday, February 09, 2012

030212 Adeena Fatihah 2 Tahun

Pejam celik pejam celik dah 2 tahun dah puteri kesayangan kami ni. Syukur Alhamdulilaah, macam-macam pe'el dah anak saya ni.

Tahun ni, calebration birthday Adeena buat sekali dengan Pak Yed, sbb dorang kongsi tarikh lahir yang sama. So, potong kek sama-sama :) sedap keknya, red velvet lembut sangat! Yummeh..
Lepastu, ada hantar sedikit goodies ke kawan-kawan Adeena Fatihah dekat nursery.
Alhamdulillah, tercapai jugak hasrat saya nak sedekah dekat kawan-kawan Adeena Fatihah. Sebelum ni, asyik dapat je dari kawan-kawan dia. Naik segan mama.
Ya ALLAH,
Panjangkanlah umur Adeena Fatihah
Jadikan lah dia dia Anak yang Solehah
Taat kepada perintahMu,
Taat kepada Ibu bapa
Anugerahkanlah kebijaksaan kepadanya
Supaya menjadi insan yang berguna kepada Agama, Bangsa dan Negara
~Amin~

5 comments:

d i b a said...

cantiknya goody bag......... tade lebih ke.. nk jajan jugak..hehe

just another ordinary person said...

ameen...

Uwa said...

Diba,
well kata bini akitek, mestilah berseni sikit ahahaha

Syikin,
Amin

kak idah said...

happy birthday adeena!

KayrulHidayah said...

Happy besday Adeena