Monday, July 18, 2011

Berang

Saya tetiba naik berang di rumah apabile:
  • Saya tengok rumah bersepah macam tongkang pecah dan macam saya sorang saje yang cuba mengemas rumah. Sebab dah penat tak nampak dah orang lain punya keje.
  • Saya rase saya dah penat sidai kain mesin round 4 dan orang tu layan tgok tenet.
  • Saya dah penat memasak, sekali sekala nak merasa orang tu masak. Goreng nugget pun jadilah :P
  • Saya dah penat basuh,sidai and angkat kain, tak larat nak lipat. Berangan berjemaah dengan orang tu melipat kain bersama-sama pun okla
Tapi tak jadi nak naik berang apabila melihat muke orang tu yang blur blur tanpa perasaan. Tak melawan dan memang bersahaja... Sejuk hati :)~
Tambah pula dengan puteri kesayangan dengan macam-macam keletahnye.
Ya ALLAH terima kasih atas segala pemberianmu.
To my lovely husband, I LOVE U.. sorry la emosi tak berapa stabil kot, biasak le hormon terlebih.
To my puteri, i love u tOoo.. jangan sepahkan rumah sangat ye.

4 comments:

just another ordinary person said...

happy for u...=)

Uwa said...

syikin,
hahahahha. ni naik berang lagi semalam, chewah kunun.

hehehe

Aini said...

kak yam gigih :D
hee moga berkekalan~

Teacher Yatee said...

ngeh ngeh...tu ye rasenye bla dh berang? cmne la aku nt ek.xdok serumah ni xterasa pun cam isteri org...cptla dpt pndh..amin..