Thursday, June 09, 2011

Merapu

Yeppie!!!Harini boss tak ada!So, lets start merapu! hoyeh hoyeh!Tapi kalau merapu je tak besskot. Apakata kita merapu sambil berangan?
Berangan pasal ape ek? Hurm...
Okeh! handbag baru la :p

cantik tak yang ini? Tapi tali dia macam pendek sangat pulak. Silap silap tak muat celah ketiak gua yang makin bermuscle ni. Tu belum cuba dekat lengan MR Su lagi. hahahahaha
Add Image

Ok ni kompem muat lengan! Kalau xmuat gak tak tahu la. Sangkut kat leher pun boleh! Tapi warna dia macam tak berkenan pulak.
Jom berangan lagi!
Yang ni colorful! i like! Oklah, dah penat berangan! rase macam nak tido pun ade.
Mari focus keje balik!
Ayoh!

No comments: