Tuesday, December 14, 2010

Jom masak

Lamanya rasanye tak upate pasal masak-masak ni kan?
Korang pernah makan dekat Strawberry Field tak? Dia ada Butter Chiken rice yang sedap. Tapi harga dia agak mahal la jugak, sepinggan dalam rm 8 kot.
Tetiba teringin nak makan, saya pun cuba masak. Nyum8! Jimat Kos

Ni dia buttermilk Chiken ala-ala Strawberry Field. Sedap la juga. hahahahah puji sendiri nampak
Ni pulak gamba tukang makan setia masakan saya! hehehehe

3 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

mn resepinye Odah oiiii...(harhar..xpasal dpt nm odah)

nurul.hidayah said...

kak yammmm.. update la pasal resepi dia pulak :) nampakkk sodappp tu!

Cikin said...

waaaa...suwiittt muwiiiit nyer entry ni...hehe...