Friday, December 25, 2009

Acer 4736G


Syukur Alhamdulillah. Terima kasih kepada mak saya, Hjah Fatimah di Teluk Intan. Jasamu tak terbalas. :p
Semoga Mak dan Abah sihat-sihat selalu.. Rinduuuuuuuuu~~ :p


Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil.

Alhamdulillah, setelah berkurun lama mimpikan mempunyai laptop sendiri. Akhirnya tercapai juga. 1st time!! Sangat gembira. Harapnya tahan sehingga 10 tahun la hendaknya..~Amin~

4 comments:

This is .... said...

wow, entah bile aku nak dapat laptop free ni.. hihi.

Mohd Faiz Safwan said...

mintak resit laptop tu..
leh gune nk rebet cukai

uwa said...

Emi,
hihihi ni pun nasib ade orang nak sedekah.. hehehhehe

Faiz,
hahahahah.. orang kedai tu cakap, official resit xkuar lagi.. system dorang hang hahahah

Mohd Faiz Safwan said...

yg penting resit tu thn ni tarikhnye..
dah kuar..kasi sini..
ko dah byk dah leh rebet..
tak perlu dah resit tu..