Tuesday, December 01, 2009

Vogue Pregnant Mummy Give Away

Ni adalah gambar terbaru saya masa 24 weeks. Ramai orang nak tengok the latest fizikal saya, yela kan ni anak sulong. Jadi saya uploadkan di sini. Dan juga secara tidak lansung nak join
Vogue Pregnant Mummy Give Away contest. Manalah nak tau kot-kot ade rezeki menang ke. Hadiah dia pun boleh tahan menarik!!!

Gambar ni saya dengan memakai baju kurung saiz M, yela sebelum pregnant baju kurung saya sure saiz S or Xs. Ni saiz M pun dah ngam! Tapi kena kelim beso dekat hujung tangan and baju..hahahahha.Posing adalah, bajet konon-konon comel. Macam tak sesuai pulak dengan contest ni, dia nak vogue. hahahahaha..belasah le!


Oklah, untuk puan NottiNetti:
Nama saya Mariam Azwa binti Yazid
Gambar di ambil ketika 24 minggu mengandung.
Semua steps rasanya saya dah buat, so harap-harapnya boleh la menang. hehehehehe..

Kalau nak maklumat lanjut sila click sini.

Oklah semua, doakan saya kesihatan saya dan kandungan ye :p

No comments: