Wednesday, November 18, 2009

How Do You Organise Your Bag?

Referring to the post title, korang pernah terfikir tak pasal ni? Yela, macam mana kita menguruskan beg? Ada orang suka bawak beg kecik, ada orang suka bawa beg besar. Macam saya, suka beg yang besar walaupun saya ni boleh di katakana bersaiz kecil. Ramai orang perli-perli kata saya bawa laptop, padahal dalam beg tu hanyalah barang-barang keperluan biasa saja :pIni adalah beg yang sering saya gunakan. Cuba teliti, besar kan? dan tak ada laptop pun di dalam :p. Pasal beg saya ni, agak sukar nak susan barang di dalamnya kerana ia mempunyai satu ruang (compartment) sahaja. Jadi, semua barang akan di letakkan disitu. Wallet, kunci rumah, kunci kereta, botol air, pen dan etc etc lagi. Saya terpaksa menyelongkar beg untuk mencari kunci yang kadang kala memakan masa. Kadang-kadang terpaksa keluarkan semua isi barang untuk hanya mencari resit parking kereta yang terselit.Siyes menyusahkan!

Tapi, cuba korang tengok beg kat bawah ni :

Wah, cantik kan? kalau dapat satu sure best. Tak ada le barang-barang dok bersepah-sepah sana sini. Beg ni nama dia The Organize Jacq set.. and it’s comprise of 2 bags… one medium size and one small size. Sangat sesuai untuk saya dan anda juga!

The Organize Jacq set is a great way to organize all your essential items in one bag, from your keys, handphone, purse to your make-ups. You can have a bag organizer for your smaller bags too. Switching handbags will be hassle free.

Each Organize Jacq bag has:

  • Velcro tab opening
  • Two exterior side compartments for handphone and I-pod
  • One back exterior compartment to hold tissues and notes
  • One front exterior compartment
  • Four pen holders
  • Two interior sub-compartments to hold keys and make up items
  • One large interior compartment for wallet and bigger items
Bestnya kalau dapat beg ni free kan! Boleh la tukar dengan beg saya yang ada satu compartment tu.

Eh, kalau nak tahu Gin&Jacqie telah bermurah hati nak nak kasi 10 beg ni secara percuma melalui "how do you organise your bag contest". Click here for more details.

Apa lagi? Selamat mencuba dan wish me best of luck to win this bag!

2 comments:

AALAA' said...

eh lawanye beg itam tuh? baru ke? tak pnah namnpak awak pakai pun! cis cis

uwa said...

Aalaa,
lawa? ko bia betik? beg tu suhaib selalu perli kata kita bawa laptop hahahahaha.. Dah lama dah le bag tu, beso beno tu dulu xpakai..