Friday, October 09, 2009

Raya II Muar, Bt Pahat, JB

Kan dah cakap, tahun ni merupakan tahun pertama saya ada banyak kampung.. Hehehehehe. 4 Kampung saya balik! pukul 1130 macam tu on raya ke-2 bertolak ke Johor. Perrr.. Jem la jugak! 7 jam dalam kereta memang melibang libukan!!ni gambar masa kat rumah atok belah Pak mertua saya di Muar. Tu gambar family tanpa 2 orang lagi adik ipar. Saya Tak pernah sampai sini sebelum ni. Cantik rumahnya, oh saya sangat suka. Tapi dah tak ada siapa duduk, atok and nenek dah tak ada.Tapi still kemas and terjaga. Lepas sekejap di Muar, sbb masa sampai tu majlis dah habis. Yela, pukul 7mlm baru sampai kot.Jumpa sedara mara kejap. Kami pun bertolak pergi ke Kampung nenek ni belah Mak Mertua saya. Kat sini pula, ramainya budak-budak. Poning eden kadang-kadang, tapi meriah sungguh meriah. Tu pun katanya tak cukup korum lagi. Kalau tak lagi la meriah! Tengok la gambar tu, bebudak panjat dinding.. hahahaha..Kampung ni pun first time sampai, suka jugak sbb rumah nenek masuk ke dalam sikit. So, lalu jalan kecik dulu..oh saya sangat suka!! Tapi masa lalu pegi dan balik pun time malam, tak dapat la nak menikmati pemandangan kiri kanan. Gambar tak banyak pula kat sini, gambar bebudak je yang penuh.

Malam tu pula, kami semua pulang ke JB. Rumah mertua. Tak sedar pape sbb dalam perjalanan memang saya tido saja. hehehehehehhe. Kat JB pun tak ada gambar! hish..nyesal tak ambil gambo banyak-banyak. hahahahah

No comments: