Friday, August 07, 2009

Saat yang ditunggu

Syukur Alhamdulillah. Setelah hampir 3 bulan tidak bergaji. Setelah berbulan-bulan berjimat cermat. Setelah, berkali-kali ke bank mengeluarkan simpanan. Akhirnya saguhati untuk saya pun dapat! Alhamdulillah! tapi belum pergi ambil lagi di bendahari. Harap-harap hujung bulan ni dapat la baki lagi 2 bulan gaji.

--------------------
Headfon ni saya beli agak baru la jugak, eh lama dah..masa kerja dekat Spansion lagi.Tapi sbb tak selalu pakai, rasa macam baru je. So, masa pindah haritu maybe entah letak mana, jadi dia patah. Saya sangat sedih! baru je pakai berapa kali dah patah. Dan kewangan pun agak tidak mengizinkan nak membazir untuk benda-benda hiburan ni. Tapi saya perlukan ia untuk kerja sekarang ni, bunyi ekon agak kuat kat bilik ni.
So, saya telah pun menggunakan masking tape (ambik mr Su punya)untuk sambung semula my lovely headfon ni.

Taara...

Sudah kembali boleh berjasa kepada tuanya. Bunyi pun ok lagi 2-2 belah. yeah!! Saya amat berpuas hati dengan headfon ni, walaupun beli dulu murah aje. Oh saya sangat gembira! lalalala.

Berjimat adalah amalan mulia kawan-kawan...

No comments: