Tuesday, May 19, 2009

020509 Majlis Persandingan

020509. Hari persandingan & Jamuan Makan Mariam Azwa & Suhaib. Alhamdullillah, majlis berjalan dengan lancar. Pengantin belah lelaki seperti biasa datang awal, nasib baik dah siap makeup. Tema baju warna meron. Saya ni tak nak suka tudung warna meron ni sebenarnya, tapi kena pakai jugak sebab mak yang suruh. Baju ni sewa, so agak kureng sikitla potongan dia. Kain dia pun saya pakai main belasah aje. :p Make-up pulak orang cakap nampak muka saya nampak garang. Hehehehe.. mak andam ni la! Orang cakap, buat sempoi-sempoi aje. Dia buat beranika warna pulak. Tak pe la kan.
Terima Kasih kepada kawan-kawan yang hadir pada majlis tersebut. Walaupun tak ramai yang datang. Ramai je cakap nak datang, aleh2 tak datang pun :(
Terima kasih kepada semua yang terlibat. Sedara mara, adik beradik, dll. Thanks to sponser-sponser abang nawir+ kak shikin for baju tema boria (yang beli terlebih sampai suhaib pun boleh dapat 1), kak Are for cokelat, kak itah upah jahit and tenaga, kak idah teman kesana kesini, kak yang yang bertungkus lumus menjahit, kak uda menjadi tenaga utama memberi bag, yeop + kak long banyak tolong.. Huish.. ramainya adik beradik saya! Mak and Abah jugak.. terima kasih semua! Muah!

4 comments:

PanAdoL7e said...

weh... tak nampak macam bini pon.. macam adik beradik jer.. hehehehe.... cuba wat muka mak-mak sket.. hahahahaha

Uwa said...

Dol,
hahahaha..dah awet muda nak buat macam mana? hahahha

per..tak datang majlis haritu~ merajuk ah!

~Elaine Tam~ said...

Congratulation! you looks marvellous~~~~~~

Sampai tak boleh recognize itu Si Mariam yang i kenal yer? hahahah~

SepHia said...

ckp aje nk dtg tp ramai x dtg.. :-D

aku ganti balik.. aku dtg umah suweb taw.... hehehe.. tunggu.......