Friday, May 15, 2009

010509 Majlis Pernikah

010509 sengaja pilih tarikh ni sempena hari pekerja kan. Nanti kalau nak sambut ulang tahun, seluruh Malaya cuti. Kunun la. lagi pun kami bertunang 011109, so satu haribulan juga. Genap betul-betul la 6 bulan kami bertunang.

Majlisnya lepas Maghrib, agak kelam kebut jugakla. Sebabnya rombongan pihak lelaki sampai awal, sebelum Maghrib dah sampai. Masatu, saya sedang berbaring-baringan di makeupkan di hall atas. Nasib baik sempat masuk bilik b4 ramai orang. Lepastu pulak, fotographer saya yang kunun-kununya akan sampai awal, keretanya rosak pulak. So, lepas habis majlis baru dia sampai. Memang nak kena sepuk kepala dia ni! Gerammnye Tuhan sajalah yang tahu! Harus di mintak discound 50% ni!! Alhamdullillah, majlis berlansung dengan lancar. Selepas 2 kali lafaz. Time ni badan suhaib dah mengeliat-mengeliat dah.Nervous sangat agaknya, saya kat belakang macam nak gelak aje. hehehehehe. Oklah cerita banyak pun tak guna, jom tgok gambar!Ni masa suhaib baru je sampai dari solat Maghrib kat surau. Smart aje warna putih bersih ni. Saya suka! Abah and pun tak sampai lagi. Saya dok kat dalam bilik time ni. Btw, baju nikah ni di design oleh saya, dan tailor dia Kak Yang akak saya sendiri. Terel tau dia jahit baju ni. Ada sape sape nak tempah, boleh la. Or ade sape-sape nak sewa baju saya ni pun boleh aje :pOklah. Secara rasminya saya telah pun menjadi isteri kepada Mr Suhaib. Doakan kami bahagia dan kekal sehingga akhir hayat. ~ amin~

3 comments:

Ezmah said...

Salam Mrs Uwa,

Baju nyer sgt cantik......simple tp cantik, cam org kate "less is more" sgt la suka....btw, congrats ya....sorry x dpt datang, ader kelas....

semoga kekal hingga akhir hayat

uwa said...

Ezmah,
heheheheh.. terima kasih la.
Saya juga suka baju itu. ekekekkeek..

kak tinee said...

baju cantik .... close up sikiit ..tk nmpak sgt