Sunday, March 29, 2009

Hari Bumi

Saya telah sama-sama menjayakan hari bumi sedunia dengan bergelap selama sejam. Hanya laptop saja yang masih on. Lain semua off. Please save our Planet


Right after lampu pasang balik, saya mempunyai agenda tersendiri. Saya memasang rak 3 tingkat yang di beli di Giant.
Taraaa..i do it myself tau! From amik dari Giant-angkut masuk keta-angkut naik rumah-pasang!Sonang aje, apa yang diperlukan adalah tnaga dan skru driver. Rak ni agak tinggi jugak, paras telinga saya. Berat jugakla, sebab nak bawak kotak tu masuk kereta dari troli. Giant Putra Heights ni dekat tingkat atas, jauh pulak la menolak troli yang berat ke parking kereta. Dekat rumah pulak kena angkat naik atas, sbab bilik saya di atas. Berat! Dalam 12 kg kalau tak silap. Tak caya? Tengok ni....

Habis masel-masel tangan i tau. hahahah.Yeay! seronok ada rak baru. Tak adalah macam sepah-sepah aje barang saya. hehehehehehehe

No comments: