Thursday, February 19, 2009

Lawak ke?

Saya ni seorang yang lawak ke? Kenapa Mr Su suka gelak kan saya? Musyikil gua..
Apa-apa pun, membuat sesorang tu gelak ade lah satu speciality kan? Tapi kadang-kadang annoy jugak la.

Ape-ape pun.. layannnn

4 comments:

SoFiA.opY said...

tak la..
mariam azwa sungguh serious orangnye..

dats y ponteng gotong royong pada minggu mesra mahasiswa sewaktu ketika dahulu..

taiko tuuu!!
hahahaha

uwa said...

Opy,
Taiko habis!

Dan juga kantoi dengan cik sofia ketika tak turun fire drill oleh pak gad.
Lantas kad matrik pun tak ada berminggu minggu. hahhahaha..

Kenapa saya tak dengar siren? Sebab saya pekak? hahahhahah

eh.. ade 3 jenis siren kecemasan. bla bla bla. ceramah si pengetua kolej.

hijrahku said...

keh keh keh...tak lawak tapi suka gelak..huaaa boleh retak dinding rumah-kata mamud kepada isteri dan rakan2nya...heee suheb golakkan?ko bia bena..bukan dulu kite ker dok golakkan dia??huuuuu

Uwa said...

Hijrahku,
Masih teringat kenangan naik keta bersama mamud dan isteri.. hahahah
Bergegar kereta si Isteri ko gelak kuat sangat ija. hahhahaha

Tula, xde geng nak golakkan dia. Saya perlukan seseorang..
Kini daku menjadi mangksa..ohw..tidak.huhuhuhuhu