Wednesday, February 18, 2009

Aktiviti kampung

Lagi cerita balik kampung baru ni. Sambil-sambil bercuti, tolong mengecat rak pinggan ni. Lama dah rak ni, dah berkarat sikit. Jadi kalau cat baru boleh guna balik kan. Jimat, tak payah beli baru. Almost 2 jam jugakla saya nak siapkan cat ni, sebabnya dia kan jaring-jaring. Banyak side yang kena cat juga. Habis tangan comot-comot.Harap-harap mak and abah puas hati la dengan hasil kerja saya, walaupun ade yang tak rata saya cat. hehehehehehehehehe..Oh, saya rindu kampung saya!

4 comments:

SoFiA.opY said...

yah yah..
cik uwa mmg berbakat orgnye,,

tp gwe ingat tahi munyet di ukm td..hahahah

uwa said...

OPy,

Ohw..tah* monyet yang ko ingatkan? kamu rindu sama monyet2 itu kah?
masih ku ingatti saat ko lawan2 jerit dengan monyet tu..
warrghhh...warghhh..monyet tu nyahut balik. hahahhaha

SoFiA.opY said...

hahahahahhaa..

ko ingat tak jLo cite munyet UKM makan lip balm bodysOpp beliau berperisa orenss??

mengong nye munyet!!

asal g klcc je ko pecah masuk bilik kitorg!!huh!!

uwa said...

OPy,
hahahah.tu la psal. munyet pun nak bermake-up pan kot. ahaks

Tu la pasal, habis milo kita kan. Mangkok punye munyet!!

Ko masih ingat, munyet2 tu makan cili sos lantas ....tut tut.. dalam bilik kita gak?

hish..munyet munyet!