Thursday, December 18, 2008

Wah lomantiknye..

Tuan dan Puan sudah lama kenal. Mereka satu sekolah.Lepastu, masing-masing bawa haluan masing-masing. Entah macamana jumpa balik. Then rapat kembali. Suka-sama-suka, tapi tak nak ngaku. Mereka semakin rapat.
Pada satu petang, tuan on da way ke kampungnya dan bertemu puan di Kuantan. Mereka seperti biasa saja, setelah selesai makan semua pizza. Tuan memberanikan dirinya mengeluarkan cincin dari poketnya dan berkata "sudikah awak menerima saya?" Puan kemerahan menahan malu.dan menerima cincin itu....-end-
Wah! Masa dengar cerita ni, macam tengah tgok cerita kat tv je...bestnye kalau macam tu kan. Dapat bunga kat opis ke. Dapat kad jiwang-jiwang ke.hihihihi...Oh!Romantiknya rasa.hahahahah~I wish i can turn back time :(...
Apa-apa pun, tahniah kepada kawan saya Tuang dan Nisa. Semoga segalanya berjalan lancar. Tak sangka ko ni lomantik orangnye Tuang oi. hehehehhe

No comments: