Saturday, December 20, 2008

Post for yatee

Hurm haritu cik yatee datang melawat saya kat sini. Tapi kejap sangat la dia lepak sini. Tak sempat nak meyembang dengan jayanye. Yatee ni kawan masa matrik dulu, minah mulut-kecik-cakap-banyak, kurus ehh..sangat kurus. jeles je tgok dia pakai seluar semua longgar,bukan macam saya ni.. seluar pun saiz 30 tak muat. hik-hik-hik-hik.
Yati ni memang banyak cakap, banyak la cerita yang dia ceriti kat saya. Dari kisah mamat poyos yang happen to be abg faci masa minggu 3M saya dulu. hahahahahah. Sharing gambar saya bertunang dulu, sebab dia tak dapat datang. Gelak-gelak semuala.
Ala..rindu ko la yatee. Dah le kena postin kat sarawak. Takpe, nanti i fly g sana eh. hehehehehe

1 comment:

yaTee said...

ces! suka suki je ltk gambo aku yg poyo 2 ek...uwa..adjust la tarikh kwin ko..sian aku xdpt dtg nt...doakan kselamatan aku kt sane ek. 1st time ko ckp rindu aku hehe...aku pun nt rndu gla kt ko.mst xde line xleh callling2.klu ada pape, mtk maaf xdpt dgr mslh ko lg. n mtk maaf dlu b4 aku fly...bye uwa..uhuk uhuk...