Tuesday, December 30, 2008

Penatnye

Phew!!Penat betul tadi, sebabnya balik dari Teluk Intan naik bus ke Klang. Boleh pulak la kat Klang ni ada terminal bus baru. And bukan dekat town Klang, tapi dekat Meru. Jadinya saya kena tukar dua bus sebelum sampai ke unisel. Penat tak usah cakap la, sbbnye Klang ni korang paham-paham ajelah. Dah le naik bus kecik(kata farah), di penuhi dengan warga asing yang sangat-sangat macam ni negara depakan. Macam-macam gaya mereka ni, namakan aje. Dewa, Peterpan dll semua ada. hahahahahaha. Seram je. dah le keadaannya sangat la sibuk dan menakutkan. Lepas ni, tak nak turun Klang lagi, baik turun kat Pudu ajela. Dah lepas tu kena naik bus g unisel pulak. Then menapak pulak masuk dalam pagar unisel. Lepas tu lapo KFC. Then trus p beli...hehhehhe

2 comments:

farah adila said...

Ungu!

Cokelat!

Hahahah

uwa said...

farah,
tula psal, ko namakan aje apa band tu. mmg adalah kat sini.