Wednesday, December 17, 2008

Kurus kurus kurus...kempis..kempis..kempis..

Oh! saya mahu kurus-kurus-kurus!
Oh! saya mahu perut saya kempis-kempis-kempis!
Macam mana ni? Perlukan saya nak cuba ubat-ubat untuk kuruskan badan seperti Teh Orang Kampung, Dr Slim, Tummy Trim? Ke macam-macam product lain nak kuruskan badan ni..Badan saya telah naik dengan jayanye, perut telah memboroi dan membonchet dengan maju sekali..tapi berat badan maintain aje pulak.
Oh tolong tolong tolong... sape boleh tolong kasi saya slimm??? hahahha. Kalau boleh nak le kurus macam cheryl samad ke..wah! impian tak agak2 eh
hahahhahah~~

3 comments:

Zackyun said...

hoi. kau tu bukan sekecil kancil kah?

amek protein aaa...nnt jadik ramping..kata si gemuk ini...

uwa said...

Zack,
wawawawaw...

protien?maksud ko bagaimana? biology kita C, tak leh nak differentiate protien ke khibohidrat..hahahahha

tolong cik dokter tolong...

SoFiA.opY said...

uwa tak ngeti mengejaaaaaaaaaa
hahahahaha