Thursday, December 11, 2008

Cuti yang panjang

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
Kilang kasi cuti lama sangat kali ni, seminggu saya duduk kampung halaman yang tercinta ni. Tapi esok dah kena balik dah!! Sedey!

Tiket bas sudah pun di beli pagi tadi dekat stesen bus baru Teluk Intan. Saya pegi naik motor aje, best pulak bawa motor ni, lepas dah lama tak bawa. Tapi agak panas la jugak kalau berenti kat trafic light simpang empat tu, lama jugak la berentinya.Tapi best, sebab senang je nak parking. Ni yang ingat nak beli moto ajelah, kalau sambung study nanti, jimat bajet tu.---> berangan!
Oklah, untuk tidak meyusahkan sesiapa saya telah menyambil tiket ke Klang, sebab mula-mula ingat nak naik bus g KL tapi macam susah pulak nak pergi amik kereta kat unisel ni. Kawan yang nak disusahkan pun tetiba macam sombong and buat dono pula. Hurmm..tak payah harap orang le...sendiri punya hidup, sendiri tanggung la.huhuhu~~(adeh!pedasnye).. Jadi, turun Klang much more easier la kot, lepas tu kena naik bus lain pegi Unisel, Shah Alam. Harap-harap tak ramaila indon-indon and mat-mat bangla kat Kelang tu. Cuak jugak, sebab haritu kena kacau tanya jam pukul berapa oleh mamat indon yang dressing macam kumpulan amok. Sereemmm!hahahahaha.So after naik bus ke unisel,kena jalan kaki masuk pagar unisel, then amik yang Mr Red yang demam kat parking fakulti bio-info. Balik villa. Selesai sudah plan! Dok umah diam-diam. Duit tarak! Pokai!
Oklah, nanti saya update pasal my cuti cuti di kampung halaman..Doakan dipermudahkan segalanya untuk saya esok.

2 comments:

farah adila said...

aku terpk apa gamba yg ko letak kat ticket bus ko tuh ah

hahaha ke aku mamai

uwa said...

gambo kunun2 katun terbeliak mata. hahahahah