Wednesday, August 06, 2008

Kembali Berkhidmat


MR Red dah kembali berkhidmat untuk saya. Baru ambil je dari bengkel Ah lim semalam. Masa nak bawa Mr Red balik rumah agak cuak jugak. Sebab dah sebulan dah tak driving. heheheheh. Side mirror pun dah tak reti nak adjustla, stereng rase berat la. Macam-macam perasaan la.Tapi nak buat camno, sape nak bawa kalau bukan saya kan? I wish ade orang tolong bawa, and me bersenang lenang je dok kat tepi/belakang, jadi mem beso, mimpi la uwa oi!
Pergi lepas balik kerja, kak idah yang teman. Kena belanja bege king pulak tu sebelum pergi ke bengkel tu.hahahahahaha. Tak kesahla, janji dapat tengok Mr Red. Dah almost sebulan dah tak jumpa mr Red ni. Rindu sangat rasenye!
Mr Red pun bergaya dengan road tax barunya! I just renew road tax and insurance. Setelah mendapat maklumat dari pelbagai sumber tentang cara nak meng-renewkan, saya berjaya renew dengan jayanya! Thanks to Su, sebab teman bawa pergi bank.. and Kak Itah sebab tolong ambil road tax kat teluk intan.
Doakan keselamatan saya ketika memandu ya. Tak nak kejadian berulang kembali. aisheh!

7 comments:

Suhaib said...

wow sungguh berkilat! jom racing pas nih!!!

Uwa said...

apekei nak racing dengan gua? pehal?

Suhaib said...

kerek gile!

Uwa said...

Bukan ape sure sure mr red menang punya!

acaP! said...

mr red tersembam dijalan rayya semasa drift di selekoh!oh yeah!mane leh bawak race keta nih.sure laa jahanam!

SepHia said...

uwaa... sedey bangat... pelakon tmbahan dlm cter mr red drift lgsg x dinyatakan...

Uwa said...

sephia:

tak pe nanti, saya buat satu post untuk anda. eheks.