Thursday, June 05, 2008

True Story

Assalammualaikum.
Harini saya OT lagi. Ingatkan nak buat 1 jam sahaja kerana nak cukupkan bilangan jam yang masih tak cukup. Saya ni pun tak paham sangat pasal OT ni.
Al-kisahnye. Kiraan Ot hanya bermula pada jam 6ptg. Waktu habis kerja pulak jam 5. Jadi beza 1 jam disitukan. Saya pun p la surau. And maybe kepenatan kot. Lantas tertidur la saya sampai jam 610. Cis! diana ni bukan nak kejut!! Lepas solat, saya pun masuk opis. Tetiba ada mamat ni datang, u boleh buat report tak? hamik ko! nak sangat OT. Terkebil-kebil dengar explaination dia. Rasenya macam tak tahu buat aje. Tapi mamat tu tunggu pulak kat sebelah. Nervous breakdown le teman. Lepas tu teman IM my boss..hahahhahaha..dia buatkan report to remotely dari US guna laptop saya. hehehehehhehe
End up saya balik pukul 9 la kot.
Btw, my monitoring system macam OK pulak hope can finish it by this week
doakan eh.
UPDATE:
sekali kena call boss kat US lak tadi.hish! tak settle gak lagi report ni! warggh! saya nak balik

No comments: