Thursday, June 12, 2008

Penimbang oh Penimbang

Rase macam nak pengsan kejap tadi! Lepas pergi timbang dekat clinic..Pitam kejap tengok jarum penimbang tu! Berat saya telah mencecah 45.5kg? Masa dekat On dulu baru 41.5. Maksudnya berat saya naik 4kg dalam masa 2 bulan? Sungguh tak ku sangka! Kena turunkan balik ni.. Ya ALLAH, beratnye!! Tidak tidak tidak....
Attention to kak idah: penimbang dekat bilik kawan saya tu betul la. Memang saya dah naik beratnya. Maksudnya awak punya berat pun naik la..hahahahahahah
Esok nak puasa le!

2 comments:

kak idah said...

hohoho..aku timbang kat kak itahnyer tak sampii pun banyak tuh..hihihih..

Uwa said...

kak itah punya tu bila? masa g rumah saya kan dah selepas timbang kat kampung..hahahaha