Tuesday, June 10, 2008

Crystal Report Traning

Now, im having my crystal report punya traning dekat Iverson. Jangan tak tahu 2 hari berturut-turut saya mengharungi jem yang amat sangat. Tempat training di Dmansara. Terrer jugak gua drive sorang2 sampai sini eh? Before this kalau g KL, sure Faiz menjadi mangsa bertanya jalan..Pepagi buta pun beliau sedia berkhidmat..hak3..Tapi...Saya berjaya!Kali ni, senang kot tempat dia.. Gua bejaya beb!! hik3. (Pahdal dah survey jalan hari sabtu)...Bayang kan, pagi tadi almost 1jam 20 min perjalanan ke sini.Walhal kalau tak jem la dalam 20 minit je. Tensen pagi tadi.Memang maha jem!!
Training ni.Oklah, fundamental aje pun. Tapi saya yang paling lembab dalam kelas sebab masa dia terangkan sibok surf2 internet. Masa buat exercise mula le pening..hahahahaha..
Attention to Farah: Jalan ni nak p OU, lepas ni boleh la kita p OU!tapi kita tahu jalan separuh je...depan tadi ada signboard kata 1utama belok ke kiri. Sure dah tak jauh ni. Jom jom jom..jom pegi soping! hik3..

No comments: