Saturday, June 14, 2008

Azmir Si Orang Kaya


Amir si Orang kaya. Mamat ni kerja dekat schlumberger nun kat Suadi nun. Dulu sama-sama mengeluh kesah ketika bekerja di Onsemi. Gaji dia ni mantap gila! Oleh sebeb dia ni baru balik Malaysia, dia pun memanggil rakan-rakannya unutk berjumpa. Dan oleh sbb dia ni kaya raya, kita pun POW lah dia makan. Me+ TUang+ Heliza and Kak Idah telah pun mengpau Azmir di Kenny Roges Midveli! Amir dah kurus sikit kot! Rambut tak tahan stylo..hahahahahha…tapi mamat ni bukan nak kasi souvenir dari Saudi! Magnet peti ais pun xde! Hish!!! Nak kena lekuk pale dak ni!! Hik3

After makan-makan, saya and kak idah meneruskan perjalanan bersoping! Saya beli hand beg baru yang buruk! Entah macam ne boleh terbeli pulak!! Balik rumah menyesal! Tapi xpelah..asal boleh guna sudah.hik3..
Ape-apepun…thanks for Azmir ek. Lain kali bawak le ole-ole dari sana eh.



No comments: