Wednesday, May 28, 2008

Nescafe

Dah lama tak minum nescafe. Kat opis ni ada mesin yang jual air tu. Jadi, pagi tadi saya sangat mengantuk. So, mengambil keputusan untuk menggunakan mesin tersebut untuk kali-2nya membeli air. Sebab terlalu mengantuk saya ambil la nescafe. Huish! menyesal betul.. perut gue tak tahan dah minum air ni. Asyik p toilet je tadi. Hahahahahahah..Apa yang makan and minum keluar je.. hahahhaha.menyesal tak sudah! Padahal, masa study dulu inilah air yang diminum setiap malam kan Opy kan? Tapi still jugak mengalami sindrom yang sama.hahahhahaha.
p/s:opy minum kacip patimah le. patut la dia kuat semacam! hak3

3 comments:

sofia zarith said...

siOtt punye rumett!!
u kutuk i ye!!!

hahahaha

Uwa said...

la..mmg u kuat pun kan?

sofia zarith said...

kuat berry mcm uu..hahaha!!