Monday, May 12, 2008

Birthday

Sampai dah my birthday for this year. Tahun ni, tak macam tahun-tahun lepas. Kalau dulu, hp saya penuh dengan sms ucapan happy birthday dari kawan2, tapi tahun ni Cuma ada 5 aje. Thanks to opy yang sharp pukul12 dia sms. Ina+Lin siap call lagi. Kef, Yatee, ija,Suhaib. Orang yang saya harap akan call tepat pukul 12 pun tak call. Kesian saya sebab jangkaan salah. Tak apalah, tak semua orang ingatkan kita kan, orang lain sibuk dengan urusan mereka jugak. Bila umur makin banyak, makin banyak komitmen kita ada. Jadi tak kisah lah apa2 pun. Tahun ni pun tak sambut apa-apa, mahupun dengan sapa-sapa. Hadiah? Lagi lah jauh sekali nak dapat. Dan tak adalah mengharapkan dari sape-sape. Tapi, kalau ada yang nak bagi, dialu-alukan. hahahahaha

Oleh sbb tu, saya telah pun membeli hadiah sendiri. Sengaja, sekurangnya ada juga dapat hadiah walaupun dari diri sendiri tanda ingatan. Dan saya rasa happy. Saya beli sandal baru, dah beli b4 my birthday lagi. Dan dah rasmi pakai pun. Tapi saya still anggap tu hadiah 4 my birthday. Memula ingat nak beli hp baru, tapi macam hp lama still boleh guna walaupun dah pecah2 dan terlukai flip dia. Bulan lain punya bajet la eh. Lagipun hp bukannya penting sangat, asal boleh sms dengan call kira oklah tu kan. Macam je ada orang selalu call. Hahahahaha


Amacam, cun tak sandal baru saya, tapi tertinggal dalam keta orang! saya sangat sedih! Btw, saya punya color cokelat.

OKlah, doakan saya panjang umur dan dimurahkan rejeki. Semoga segala urusan saya dipermudah kan ALLAH.

Dan tak lupa terima kasih kepada yanie, rini, kak izan, nida, Emelia yang menghatar email wish my bday siap dengan Subject: RE: Happy birthday to MARIAM!! TuangMan dan Sasi pun ada wish jugak

Terima kasih semua

- p/s: my shout box kena block kat opis ni, incase ada apa-apa just kasi comment eh.

4 comments:

khairilidham said...

cun sandal!

selamat hari lahir. semoga panjang umur murah rezeki dan diberkatinya selalu. tarikh yang sama pada bulan berikutnya maharani Elizabeth di England meraikan keputeriannya begitu juga dengan Rusia menyambut Hari Kebangsaannya dan keputeraan seorang lelaki bernama khairil ... =P

selamat hari lahir!
tunggulah hadiah kuiz maulud nabi dari moscow bila balik nanti in sya Allah

Uwa said...

Sandal i mmg cun!

La yeke? Lain bulan je eh. Boleh le selebrate my belated bersama lain tahun. kui3
Bila balik M'sia?

yeay! dapat hadiah! yeah! tak sabo nak dapat hadiah ni!..hahahha

Terima kasih atas ucapan anda. Doakan saya sentiasa dipelihara oleh-NYa.amin

farah adila said...

bole plak aku tak tau bday ko..

btw HAPPY BIRTHDAY! ok? so aku doakan ko baik2 slalu, slamat sambung blajo, slamat tunang..hahahaha slamat tambah berat..oops slamat turun berat..slamat dgn keje baru..happy slalu..n smua2 pun bejalan dgn lancar lah ya..

uswah said...

hepi besday bakal akak ipar! hahahaha eh abg gue lambat wish ka? hahahha. sian die,. meh kite tlg pukulkan! hahaha