Thursday, May 29, 2008

Ekjos punya pasal

Mr Red demam kemarin sbb ekjoznya patah. Ntah le macam ne boleh patah @ tertanggei. Dah reput agaknye. Ptutla bunyi yang amat menyedihkan kedengaran setiap kali lalu di jalan yang tak rata. Jadi, saya pun bawalah ke bengkel, dah le saya tak berapa tahu bengkel di area sini. Gua blasah ajelah mana-mana kedai yang nampak macam ok...Kat kedai tu, tukang pasang dia orang myanmar ke ape ntah. Dah le macam tak cekap je. Sabo ajelah tengok cara dia bekerja. Apek-apek yang dulu kuli, dah naik pangkat jadi mandor! hahahahhaha
So, Mr Red dah sihat! Berekjoz baru yang berkilat-kilat. Dokan Mr Red sentiasa sihat ek.

2 comments:

Suhaib said...

hehei..camane leh patah..ganas sangat drebarnye..hahah!

Uwa said...

ches..entah sapela yang jadi drebanya time tu kan?
hahahahahah