Saturday, May 31, 2008

dabel tag by uswah and OPy

7 perkara tentang saya:

1.Saya anak last yang paling tak best dalam family saya.
2.Saya mempunyai gigi yang sangat berterabur dan paling banyak gigi ditampal. Kalau gelak pun boleh nampak itam-itam
3.Saya tak suka suka susahkan orang..kununla. Kalau boleh buat sendiri, pulun sendiri. Tapi akan menyusahkan orang yang betul-betul rapat dan saya senang (tak bersalah) jika susah kan dia. Hahahahahah
4.Saya susah terima pujian sebab, kadang-kadang saya tak boleh nak bezakan orang tu sedang memuji ke mengeji? Hahahhaahha. Play save, tidakkan aje apa yang di puji. (Takut perasan)
5.Saya sangat rendah! Tapi ramai kata saya comel (puji ke keji?). BMI saya normal. Ketinggian tak sampai 150cm pun, berat 42kg.(dah lama tak timbang berat)
6.Saya banyak cakap, suka gelak. Namun sedang berusaha untuk kurangkannya
7.Saya ni sensitip jugak, tapi suka simpan je dalam hati. Belakon hepi go lucky konun. Tapi,sape kenal rapat dia tahu saya macamna. Rite?

7 perkara menakutkan saya:
1. Allah S.W.T
2. Kematian. Saya, Ibu Bapa saya , adik beradik saya serta sahabat handai saya.
3. Nak update progress masa meeting. Macam nak nangis pun ada
4. Bila tak dapat nak kasi alasan kenapa project lambat siap
5. Ter-mengecilkan orang especially my mom
6. Membuat rawatan gigi
7. diberi pilihan yang dua-dua pun saya nak (Tamak)

7 lagu buat masa sekarang:
Tak dengar sangat music sekarang ni. Hanya bila dalam keta je
Sheila Majid – Aku cinta padamu
Opik

7 perkara yang selalu saya sebut:
1.Senget
2.Takda bila masanye
3.Apekehei?
4.Hak enen
5.Macam mana
6.How la
7.sayang

7 amat bernilai:
1.handfon saya
2.Nyawa saya
3.Pekerjaan saya
4.Family saya
5.My mr red
6.Kawan-kawan saya
7.Duit saya

7 pertama kali dalam hidup saya:
1.Pertama kali duduk asrama masa matrik KMNS, tak reti nak susun baju dalam almari dia. Ziela(roommate) tolong susunkan
2.Pertama kali menangis di khalayak ramai (opy, kef +++) di UKM bilik kak Farah sbb confuse nak tukar course ke Food Science or tak sbb permohonan dapat
3.Pertama kali tengok wayang masa 17 tahun bersama kawan-kawan sekolah menengah cerita mistik kot
4.Pertama kali dapat kerja pada june 2006 pada usia 22 tahun,2 minggu selepas hantar thesis.
5.Pertama kali membeli kereta sendiri dengan hasil titik peluh bekerja pada july 2006( mak sapot down payment sket)
6.Pertama kali saya senaraikan apa yang pertama kali dalam hidup saya
7.Pertama kali accept kawan baik as someone into my life on april,2007
7 orang yang bertuah kene jawab:
1. Kak idah
2.kak itah
3. KI
4. Farah

*saya tahu, semua kat atas tu tak kan buat tag ni hahahhaha

No comments: