Friday, March 28, 2008

Well planned Weekend


Poyos tak tajuk post ni? hik3. Saya baru download software untuk foto editing. Cuba untuk download Photoshop CS3 tapi tak boleh pulak. Nak harapkan cik farah kita pinjam CD? hish...jangan harap le. Kepada Harnida pulak, saya telah illegally menginstall software ini ke dalam laptop saya. Tapi trial version je, 30 harije dia kong la.hik3. Jangan ko ambil tindakan tattertip pulak kepada penggunamu yang amat memerlukan laptopnye. ehehehehehehe. Saya mungkin akan menghabiskan weekend saya dengan meng - explore software ini, lantas mencuba untuk men edit-edit. Walaupun saya sesungguhnya amat lemah dalam bahagian ini. Tapi macam seronok kot ek..layannnn~~~~
Lepas tuh, hari ahad ni ada orang nak belanja kat Alamanda pulak tuh! lagila berbunga rasahatiku.Boleh ambil-ambil gambar kat Alamanda lepas tuh edit. Cewah, berangan tak hengat punya penulis ni..hahahaha

Lupa pulak, terima kasih kepada EnSu sebab datang visiting me last Sunday and Tuesday. Lain kali datang la visit lagi saya di seremban yang tak tahu nak bawa hang p mana ni. Dok pusing-pusing still kat situ jugak eh..Btw, jangan jeles le this week i nak pergi Alamanda..lalalalala

No comments: