Saturday, March 08, 2008

Pilih lah

Kepada semua rakyat MALAYSIA selamat mengundi pada hari ini! Undi adalah rahsia yek. Jadi terpulang pada individu. Saya mendoakan yang terbaik untuk kita semua. KITA BERADA PADA LANDASAN YANG BETUL.

--------------------------------------------------------------------
Sekarang saya berada di kampung! Aman tenteram je rase, sbb dah tak payah pikir pasal menda lain. Rumah sedang di renovate. Macam-macamlah rancangan mak+abah ni. Dah habis tanah dah di buat rumah. huhuhuhu~ nanti saya update pic rumah.

------------------------------------------------------------------------
Kilang saya cuti hari isnin ni. Asyik tutup ke kilang sejak kebelakang ni. mmg production slow, dsbbkan economy US slow. ada yang kata gaji maybe kena potong tak lama lagi. lepastuh, maybe sebulan kerja, seminggu cuti sbb nak cut cost. tak tahulah apa nasib saya ni nanti.

Lepas cuti mulidur Rasul, hari jumaat tuh dengar cita. kilang suruh amik force leave. nak tak nak kena ambil juga kan. nak g jalan-jalan macam tak ada kawan. farah, ko kerja keh? Jom la jalan-jalan, JB? Melaka? Singapore? Aquaria? Night safari? hahhahahahah.. jum la g jalan wey! tak pun ajak Ija la. eh tapi ija baca ke blog gue ni? ahahhahahahahah.. nak p oversea!!warrgggghhh!!!

No comments: