Friday, March 14, 2008

Perasan jap

Harini pakai baju kurung p kilang. 1st time for tahun ni kot. Hahahahaha. Bila dicongak congak, 4kali je saya pakai baju kurung p kilang sepanjang saya kerja kat sini. Entah kenapa harini nak sangat pakai baju kurung. Mungkin tengok orang lain pakai, terasa nak pakai pulak.MS india pun ada yang pakai baju bangsa kita ni. Ini kan pula saya yang darah melayu mengalir panas dalam tubuh. aicheh
Oklah, lebih dari 10 orang tegur dengan pemakaian saya. Dari semua kaum Melayu ,Cina dan India, lelaki mahupun wanita. ekekekekeke..perasan pulak saya!
Sampai kan mamat bangla kat cafe pun tegur " adik, cantik ini hari" ngeh ngeh ngeh (tuang, ko mesti ingat bagla ni kan? ala yang dulu ko dok ejek2 kita tuh!).hahahahah..
Dah la, kejap terasa berada diawang-awangan.hahahahaha
Ape-ape pun kasi chance la saya perasan cun sekejap ye kawan kawan..ahahahahhaha

No comments: