Monday, March 24, 2008

Makan lagi


Saya teleh men-joinkan diri dengan golongan ME ke steam-bot at Seremban tuh. Dia buffet style la. Sorang rm 18 ringgit for dewasa. Nak cakap sedap, tak adalah sangat. Just so-sO ajelah. Saya macam kurang senang je dengan persekitaran kedai ni, agak kotor la jugak. Lepas tu, macam kedai cino. Memang pun cino dia punya taukey! Tapi pekerja dia melayu. Pakai tudung lagi tu. Onhell pun selalu gak buat function kat sini, entah la kesahihan tahap kebersihannye agak meragukan. Saya hanya makan makanan laut saja, ayam+daging tak berani pulak nak makan. Risau-risau kot dia beli kat kedai nyonya or apek mana-mana. Tapi pekerja dia kata, tukang masak kat belakang melayu kak. Entahla...

No comments: