Thursday, February 28, 2008

Macam-macam ada

heh! Tadi sedang siok beremail-email an dengan kak izan+emelia+harnida. Tetiba boleh pulak saya tersilap hantar email ke emilia lain! Dah le masatu mmg sedang kutuk sifoo cakap sembor-sembor tahap superb punya! nasib baik orang tu dekat pheonix dan dia tak pandai cakap BM. kalau tak mahu den kono terminate! Nama dia just ejaan je lain, e dengan i.hahahah..mmg lawak ah! kak izan gelak besar gila! huhuhuhuhu

Esok will test my vision, pada pandangan saya mmg banyak bugs lagi. Tapi dah boss rush nak test jugak, nak buat macamana. Testkan ajelah. Tengoklah esok macamne result dia. Saya dah siap sedia untuk di bambu! Terima dengan tangan terbuka! kutuklah saya, marahla saya! do what eva yang akan puaskan hati korang.

Lama mana lagi
Hendak ku turutkan
Kata telunjuk yang menuding kepalaku
Sabar apa lagi
Hendak ku turutkan
Hingga aku bernafas bagai dalam lumpur
Kasihan

Saya mimpi sesuatu malam tadi. Tak tahu nak percaya ke tidak. Tapi hatini berat je nak percaya. Tak kisahla. Ape pun, biarlah masa depan yang tentukan segalanya kan?

No comments: