Monday, January 14, 2008

I've been tagged?

Wahahhaha..sungguhla lawaks tak terkata. Ape2 pun setelah ditag n di pesan untuk jawab dengan jayanya.Saya buat ah.
LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:
(a) Job Offer (pleaseeee! sangat desperado for it)
(b) Seluar color purple muda(macam farah sikit2 hahahhaha) haritu tgok kat Sogo tapi tak beli :(
(c) Vacation / Ena kawen kat Terengganu
(d) Rak letak baju ( bilik saya sangat messy sbb populasi baju yang membiak dgn byknye!)
(e) Apa-apa lah

LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICE:
(a) Nak rasa environment lain. Really need it!! huk3
(b) Saya nyesal tak beli haritu
(c) Sbb nak p jalan2 kot
(d) Keadaan bilik yang tak tentu hala
(e) Sbb kompem tak akan dapat hadiah, ape2pun gue terima :)

THE PERSON WHO TAG-ED YOU IS:
Jelitawan miss USWaH adik kepada mamat miang ahaks

5 IMPRESSION OF HIM/HER:
susahnye nak jwb ni
(a) Jelitawan
(b) Menawan
(c) Hartawan
(d) Budayawan
(e) Sasterawan
bantai semata2 jawapan di atas

MOST MEMORABLE THINGS HE/SHE HAS DONE FOR YOU:
lagi la susah nak jawab, she tagged me lorr

MOST LOVED INVENTION:
Ntah

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:
Benda-benda yang tak bes

PEOPLE YOU WANNA TAG:
(a) farah -> sure terpinga-pinga kan?
(b) KI -> lagila ntah pape je
(c) Kak Itah -> kompem kena gelak
(d) Kak Idah -> bertahun da dia xpost
(e)

Susahnye nak buat tag ni...ahahahah

2 comments:

uswah said...

hahahaha..tag pun susah ke kak oi!! hahaha.. mekaseh2 kite kembang disini walaupun jawapan direka semata2 hahaha

Anonymous said...

baaikkk