Tuesday, December 18, 2007

TuangMan

Malam tadi ada orang india mabOOk tdo dekat tepi kereta saya yang dipark dia dalam pagar rumah.Saya tinggal seorang dirumah kerana housemate saya keluar makan. Selepas solat Maghrib, saya still with my telekung menunggu solat isya' terdengar bunyi tingkap diketuk dari bawah. From my room's window usya kebawah, n nampak akak sebelah rumah. Dia suruh saya turun, saya pun turun bawah la.Dia cakap ada orang tdo depan rumah saya. Tak sure dia mabok or orang gila.huhuhuhu~~saya sangat takut ketika itu.Memang kalau tengok muka saya mmg dalam ketakutan la kan.Husband akak sebelah rumah tak ada pergi kerja.Keadaan semakin pening.Lantas saya mengcall TUANGMAN..hahahahaha

Thanksla to TUANGMAN come with DENG n halau that orang.Kagum daku seketika tengok cara dorang halau orang tu. Macam kaki gadoh seyh! Ayat dia "U BUAT APA TDO SINI?"dengan garangnye..padahal TUANGMAN yang kukenali adalah seorang yang lembut ----auuuu....orang tersebut kata "INI RUMAH ANAK SAYA LA!"macam lawak je kan..Selepas berjaya menghalau orang tersebut, dia p tido didepan pagar rumah abang selang sebuah rumah kitaorg pulak. Lepas abang tu marah-marah orang tu still tak gerak2.Dia call polis datang, sangatlah lambat polis tu datang,dalam 30min kami setaman tunggu.Penat jugak polis tanya mana rumah dia.At last, polis bawa orang tu p balai kot. Sbb keadaan memang dah tak boleh nak buat apa-apa.

No comments: