Friday, November 16, 2007

azam

i think i've been talking too much!! orang kata banyak cakap nanti banyak dosa..then bila dipikir-pikirkan semula,sure2 dosa2 saya banyak bertimbun2 hasil dari cakap banyak..:( tuh baru dosa dari cakap banyak je..xcampo lagi dengan dosa2 dari aspek yang lain..YA-ALLAH...ampuni dosa hambamu ini..
oleh sebab itu, saya telah pun membuat AZAMuntuk tidak bercakap banyak lagi..maybe susah untuk berubah tapi saya MESTI berubah!!!
Kepada kawan2 maybe lepas ni saya akan kurang bercakap..soOo,kalau saya terlebey cakap..please tegur ek!!!Tolong ek!!!and jangan paksa saya cakap banyak!!hahahhahaha~~~~InsyaALLAH, doakan 4 me..
one more thing.i have some issue with someone...kesahnye melibatkan tentang terfoward msg melebihi dari satu kali.sound macam lawak je.. tapikan bukan saya je facing the same problem,FARAH juga!!! hahahha.farah kita senasib keh?xpasal2 kawan si farah ni nak cari gadoh dengan dia pasal fward2 email ni..siap balas2 SENGAL lagi.wakakakakah..siyes lawak gile situasi ini!!about my case,malas nak layan orang tuh sudah..setel..huhuhuhu..
pesanan : beware when fwarding any email or sms.hahahhahahah

No comments: