Monday, November 19, 2007

Interview day

pening kepala to fikirkan baju ape yang nak pakai for interview.lastly, pakai kemeja n slack itam yang dah lama gile tak pakai sbb dia boot cut.n rase macam pelik.hahah..at first, i thought to wear baju kurung je.sbb kan senang n nampak ayu..xpasal2.tapi Yanie call n cakap better to wear blouse. i wear blouse coco color yang"boria " dengan farah..sbb kitaorng beli baju yang sama masa shopping at one utama haritu.one more benda yang pening adalah pasal kasut..saya yang ranggi-la ni mana ada kasut bertumit dan bertutup.luckly ade kasut konvo!yEppie...selesai masalah pakaian!btw, kasut konvo tu pakai sekali je masa konvo haritu n dah almost setahun dia berada dalam kotak kat dalam bonnet mr red.nasib baik tapak dia tak lekang sbb panas ek..tudung pulak pakai tudung yang dibeli kat pasar malam bangi kelmarin.

bangun agak pagi jugak, around 8am.sbb interview at 10am.so, bajet2 bertolak dalam pukul 845la.tapi! saya telah terlambat!maybe sbb saya make-up kot..kuar rumah dalam pukul 850.tapi! tetiba cek wallet, duit tarak! tinggal 15 inggit je.ngam2 untuk tol je tu.so..bergegas p ke BSN n kuar kan duit bertolak +- pukul 915! dan saya cuak gile sbb mmg macam tak boleh nak sampai pukul 10 kat motorola tuh..saya bawaklah laju2..hahhaha tapi hujan pulak.terpaksa jugaklah slow sikit..n sampai kat sana ngam2 sajalah pukul 10..hahahaha
sampai-sampai je dah suh amik test UNIX,JAVA and C.hahaha saya bawa notes masuk dalam bilik tu dan bajet-bajet nak tiru.tapi saya pun tak tau ape yang nak ditiru dari notes yang diseludup masuk tu.hahahaha..sejam test tu.mmg teruk gila la.. banyak gila yang tak jawab daripada yang jawab.hahahahaha..
lepas exam baru ada face to face interview.part ni lagi lah teruk nyer!! siyes teruk!! diaorang xpaham my current jobs.they just could not imagine how is the vision system.huhuhuhuhu~~~lepas tu,soalan dia xdelah techical pun,semua nye macam management saje.malangnye saya yang tak tahu nak jawab..hahhaha

habis interview dalam pukul 12 la..balik semula ke senawang,then singgah kat mcd beli nugget.sbb dah sangatlah laparnye!hahahah..lepas tu masuk opis semula and do my daily jobs la.

No comments: