Thursday, August 30, 2007

Happy Birthday

mMmm..Happy birthday to mr SU!!! sudah tua dah kamu n xleh nak belagak muda seperti selalu ok!!! his bday was on 26 ogos..sOoOo..macam dah basi je cerita ni kan..sbb skrg dah 30 ogos...hhahahha..but xkesah la.. story da mori lah sikit..
sAya telah keJB pada 25 ogos kerana ija ingin mengambil cenderahati kunvonye disana..SooOO..secara tidak lansung saya pun P lah berjumpa dengan mr su di sana...agak awal jugak kami bertolak.. aroud 947 dah masuk hiway utara selatan..n sampai around lunch time..sampai2..kami nak terkench sbb xsinggah mana2 pun on da way..so,we dicided to p jUsco Taman U.. yang indah kununye lebih perkasa n macho dari JuscO seremBan seperti yang di war-warkan oleh cik Aina..JUsco tu... macam giant la..or tesco..je pung...hahahhaha..xkesahla..we had luch at Sedap Corner..n mr su come al da way from utm to have lunch sesama.. lepas lunch.. dia blah pulak ke UTM semula?? haiyOOoo... ini olang r.,,penat i mai jauh2 dia blah pulak eh..then xkesah la..i pun p la jalan2 dengan ija kat JJ tu.. Usya ade tshirt mcm cung.. tapi bile piki2 balik.. mai ai...Jauhnye kamu nak beli baju cik Yam..hahhaha..so xbeli la..lepas tu masuk ke UTm..pak gad lansung xcek pape..yeay!!!nampak sangat saya ni muke student yang innocent..hahhaha..pusing uTM untuk mencari Topup..sbb My topUp dah tinggal 2 hengget je time tu...hahahahaha..lepas tuh mentuju ke k-10..bilik kawan ija.. n mr su come n pick me there..huhuuhuhuhu~~
we go tgok wayang yang tajuk ceritanye saya pun dah xhengat tapi jetli yang belakun..punya ganas cerita yang di tunton ketika first time tgok movie dengan mr su ini!! hish,,,nasib bek mr su dok seblah kalau ina ke jlo ke lin ke mmg dah kena pulas2 tangan n jerit2 la..huhuhuhuh...alamak.. my boss calling pulak to chit chat pulak..
ok~~~sambungan..Ohw..my Bossnye Birthday esok He is ANAK MERDEKA in 1954..huhuhuu~~~
oklah.. citanye macam bes gak la..kitaorg tgok kat mana ntah..jauh dari utm la tp..ape nama tempat tuh?? apa ek mr su??lupa pulak la..bukan angsana mahupun city square..ahh..lantak p la..but.. is a huge soping complex..n i X sempat nak p soping ape2 pun...wawawawaw,,,farah!!!! jom p sopin esok ek!!!xpueh ati ni...huahauahuahau..lepastu makan at pizza Hut n then pulang ke UTM..lepak bilik ina yang senyap gile..then solat-->then ke bilik nisa agak kecoh di ktc...lepas tuh mr su yang baru pulang dari rumahnye amik saya di bilik nisa..then.. dia bawa saya ke his studioOoOo...buruk gak la tempat nye..n menyeramkan je..hahhaha..tapi ade aircond...kire oklah..kecian je tgok mr su nye tempat.. macam nak tulung kemas je..tapi macam Poyus je la kan.. mai2 terus kemas kan..wawawawa..bajet pengemas giler ek...lepak2 dia sana sampai saya dah pening lalat tgok org kat dalam studio itu.. selambe je cina apek pake baju macam nk tdo..amoi pun pun sama..dok kat studio..buat ape pun xtau ngadap pc sampai la malam2.. isk3..dorang ni xngntok ker?? xtdo ke hape dorang ni... life dorang terbalik kot ek...hahhahah...saya punyalah ngantok n lapo!!! dah le kat situ xda pape yang leh di makan!!!!wawawawawaw..akhirnya minum mineral water hasil pembelian encik maol..huhuuhuh..mr su anto saya pulang sbb saya dah ngantok giler!!! kalau dia xnak anto balik saya tdo kat kosi aje lah sbb saya xtau jalan balik...hahahahhaha....

26/8/07

esoknye nye bangun lewat.. then g makan kat ape ek??lupa lagi ...nasi briayani la tapi..then g danga bay n beli secret recipi..huhuhuu..HAPPY BeStdaY mr su!!! lepas tu kami pung pulang ke utm.. n siap2 nak pulang ke seremban..masa kat bilik nisa..dorang sedang masak2 pulak.. so Saya makan lagi!!!! hahahha..gumuk3...kami bertoloak pulang dalam jam 5 kot..n sampai senawang magrib..huhuhu~~ kecian mr su sbb xda tiket nak pulang semula ke jB.. saya yang bersalah kot sbb saya yang menyuruh mr su anto saya pulang ke senawang..huhuhuhu..cari tiket ketapi pung xda!!wawawwaw..saya dah nak nagis time tu sbb dah tak pasal2 susahkan orang...huuuuuhuhuhu...SoorYYY mr su.. n mr su pun bergerak ke KL umah kawan dia..huhuhuhuuhuh~~

oklah.. lain kali saya hapdate lagi dah panjang sangat ni.. n dah lenguh nak taip

No comments: