Tuesday, March 06, 2007

murah rezeki

Semoga Allah murahkan rezeki kepada hambamu ini yaALLAH...
emMmm...nothing much to write this time..before buka blog ni rase macam nak tulis banyak giler..but rite now...entah,,,dont feel to write anything pulak...
isk3...saya dengar cerita kak itah nye kaki xbetoi2 lagi...apenak jadi kepada cikgu paling glamor tahun lepas ni?? tak kan tahun ni nak dapat anugerah cikgu paling banyak MC kot..huhuhu~~~tu la, cuba awak beli elastic bandage tu..then balut kaki tu..with that, awaknye tulang kaki xgerak2..kalu boleh ketat2...posture tulang awak xgerak.kalau gerak3 yg sakit kan??.but make sure masa balut tu..betol2 kan kaki..maksud balut di tempat yang selesa ok?? tu la suruh masuk PBSM xnak..hahhah...kan nak balut pun xtahu..hahhaha..macamlah saya tahu,,,dulu selalu la practice..sekarang dah lupa la pulak..kui3...
kepada kak idah pulak..banyakkan minum air ek..aicheh..macam doktor pulak..air adalah ubat paling mujarab..kalau xsilap saya lah..kalau nak slim pun minum banyak air jugak orang kata.. sebab air dia meneutralkan benda2 dalam badan kita..but make sure air tu bersih la ek..huhuh~~~
oklah...xtau nak tulis hape dah..so..SEMOGA ALLAH ANUGERAHKAN KESIHATAN KEPADA FAMILY HAJI YAZID n HAJJAH FATIMAH.....janganlah sakit korang...uwa sayang korang!! aicheh.,,ikhlas dari adikmu uwa yang comel ini...hehehheheheh (^_^)

1 comment:

itah said...

oh adik ku yang comel..apakah nama bandage itu?