Wednesday, December 20, 2006

uwa bosan?

hello..agak dah lama jugak tak hapdet eh..tapi xdelah lama sangat..kepada sesiapa yang visit my page ni sori la ek..sbb saya tgok page being viewed to meningkat jugak..huhuh~~~thanks alot la..huhuhu~~~

oklah..ape ek cita??xde pape lah..cuma rase bosan rite now xde orang dalam lab ni..my sv on leave!!! yeay!!hahahha..kang esok dia datang mula nak tumpo rasenye..tetiba je dia kata yang nak itu lah..nak ini lah..hahah..but today..very2 da heppy la..hahhaha

sekarang ni musim hujan ,,dengar cita kat johor yang tak pernah2 banjir pun dah start to banjir..n then tadi kat era kata..kat kelantan kena berjaga2..sebab kalau hujan berterusan kompem boleh banjir.. even kat senawang ni..ujan mmg x berenti dari kemarin lagi..sejuk giler!!!per opis pun pakai sweater putih yang ala2 nak tuka kaler menjadi kuning...hahahah...ramai giler orang puji this swater..katanya lawa sangat...hohoho..siap tanya beli kat mana lagi..hahahha..manalah saya nak jawab..sbb kawan saya yang bagi ni..hohoho...katanya beli di london..but mmg nice lah sweater ni..tambah2 di pakai oleh cik YAm kita ni,,kompem lagi naik serinya..hahhaha


ni lah sweaternyer..huhuhu..muke cam blur jer..sbb waktu pagi..face saya mmg susah nak berubah.kalau pagi2 kompem muka bangun tdo dia tak ilang2..dalam pukul 10 cam tu baru lah bertukar..manjadi seorang yang energatic..hahhaha..tu siap ziped sampai atas tu bajet sejuk sangat la..hahha..tapi mmg sejuk pun..tangan ni dah ank krem2 ni..huhuh

alamak, baru teringat.. saya ada beli jam baru...huhu~~ enatah mengapa beli pun xtau ..xde motif..jam lama masih berfugsi..siap ada 3 lagi lak tu..hahhaha..pembaziran betul..tapi xpelah..dah beli pun,,pakai je lah ek..sebenarnye saya mencari jam yang ala2 ladies sikit..tapi bila tgok je..xde yang berkenan..hahahha.tgok orang pakai jam kecik3 macam cun je..tapi bila try macam buruk je kat tangan ni..hohohoh~~ maybe sebb tangan saya yang tembam kot!!tu, mr su yang ckp!!..n i will never forget!!..aiceheh...tak kesahlah..

No comments: