Monday, November 27, 2006

pain

harini isnin..semalam ahad..semalam lagi sabtu..masa hari sabtu p main paint ball dengan equipment grup dari ONSEMI lah..best giler main tapi apakan daya,,, kalau shot mmg lah lebam..siap ade bulat kat tengah lagi..hahhha...nak cita banyak pasal paint ball ni..

saya telah mencatat rekod paling pantas..0.37 saat untuk my team menang..hahhah...gila glamer time tu..dah le all da bing2 bosses ade..hahahha...semua kata mariam hero..actually bukan hero ek..HEROIN..air gun yg digunkan quite berat wo..sbb dia pakai pressure tank kan..tapi larat jugak lah saya angkat menda tu..

masa first game.. i kena shot kat lutut..time tu kitaorang menang jugak..tapi agak lama gak la the battle..huhuh..after kuar padang..terus p toilet..sbb nak tgok..darah ke kena shot tu..nasib bek blueblack je....tak de sakit sangat,,just sengal2 je..

second game saya adalah orang yang membawa bendera ke base!!(kirenye menanglah kan)..dah touch base tu, still ade orang fire..so kena kat peha belakang!! this one really hurt man!!!tapi mariam azwa ni kan lasak orngnyer buat cool je..huhuh~~~~ semua orang kata saya lari laju..hahhaha...nak buat camne mmg keturunan sprinter..tak gitu kakitah??hahahahha...

3rd game lagi teruk..saya di shot di kepala..hohoh..berdengung otak sekejap..but our team still menang..my sv yang bawa bendera tu..but yang lawak is.. the guy who shot at my head adalah my team sendiri..whahahahahhaha~~~ last2 before balik dia bagitau..sori ek...hahhaha...dia kata..masa dia sedang syiok tembak2..i cross kat depan dia..tuh yang tertembak tu...benjol pale ku ini..hihihihih...

n masa paint ball ni juga..saya telah menjadi seorang nurse..hahha...ada 3 orang injured lah..sbb bullet tu kuat juga..if xpakai lengan panjang n kena tak skin..INSYAALLAH..terkeluar kulit..so,mmg b4 p sana i was assign by my boss to be the nurse..sbb saya kan ahli PBSM yang berjaya...hohoho~~~walaupun dah lama dah x buat first aid nye menda ni..hihihih~~..kesian mandip,dia punya lengan darah2 lagi.. mariam azwa cuci luka n then balut la..huhu~~macam tak caya je..but i boss sangat terkejut..hahahha..lepas tu dia kata u can be a qualified nurse,,,dia tak tau padahal lesen firstaider i pun dah mati setahun lepas..hahahahah....ade orang paggil doktor2 lagi...hahha...jadilah..sbb xdapat nak jadi doktor sebenar..hahha

sbnrynye ada banyak gambo..tp belum transfer lagi..mext time la ya...saya nak rekemen kan..game ni sangat best but painful..hohoho

No comments: